trešdiena, 2016. gada 14. septembris

Vistu saime rudenī

Šogad bijuši jauki piedzīvojumi ar mājas putniem - ar Friča pārvērtībām gada sākumā, ar cāļu mammu Jūlīti, iepazīšanos ar paipalu kaprīzēm un pīļu meklējumi.

Jūlītes cālīši jau krietni paaugušies un dzīvojas kopā ar paipalām.


Vienam no rudajiem cālīšiem sāk augt spurainas vaigu spalvas.


Pati Jūlīte gan visai ātri sāka dēt olas un vēlējās atgriezties pārējo vistu saimē pie kopējā barības trauka un vistu izdarībām. Visas citas cītīgi dēj un rušinās - ka jau vistai pienākas.




Es, melnīte, esmu vista Ragana un man nepatīk fotografēties, it īpaši tagad, kad man trūkst pa kādai spalvai, jo esmu jau gana pieaugusi vista.


Saimniece!!! Tu taču zini, ka es esmu visai kašķīga un mani ātri var aizkaitināt - tad izplešu spalvas un lecu virsū. 
Nu es taču saku, ka negribu fotografēties!!!


 Druknajam gailim gan nav iebildumu pret kādu mīlīgu portretu.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru