ceturtdiena, 2013. gada 13. jūnijs

Ja meklējat kaķi... puķu Anši gaida

Mana sena paziņa ir kaislīga dzīvnieku mīļotāja - īpaši kaķu - un daudziem bēdās nonākušajiem minkām ir palīdzējusi atrast mājas. Šoreiz piekritu izpalīdzēt ar info nodošanu un izplatīt ziņu ar bloga palīdzību.


Vairāk kaķīšu bilžu šeit -
http://www.draugiem.lv/user/209480/#/user/209480/gallery/?pid=313062706

Tiem, kas nav draugiem.lv:

Viņi - četri - piedzima starp puķēm. Pie Vijas un citām dārzniecēm pienāca jauna mincene ar apaļu puncīti. Laikam saprata, ka te ir sirdscilvēki - kas viņai un mazuļiem ļauni nevēlēs...


Tie ir viņas pirmie mazuļi. Negaidīti... cilvēkaprāt, protams... bet daba domā savādāk.

Pavisam netīšām, savas petūnijas meklējot, esmu iekļauta palīgos... Man tā vienkārši gadās - ka atkal iesaistos māju meklējumos....

Ja Tev patīk kāds no šiem pūkaiņiem - un gribi dungot savā kabatā "kaķīts mans, kaķīts mans, melns ar baltām ķepiņām..." - negaidi ne mirkli. Arī melnā OGLĪTE ir liels mīļums...

Mincēni ir ļoooooti mīļi, draudzīgi cilvēkam un Tev kāds no viņiem pavisam noteikti būs TAVS VISLABĀKAIS UZTICĪGĀKAIS DRAUGS....

Mani sauc Valda - 29427891

Sirsnīgajai dārzniecei VIJAI - tel. 29544108

VIETA: ALDERMAŅA dārzniecība, Biķernieku ielas sākumā

Komplekts - 1 minks un 1 skaista puķe....- dvēselei un acīm....

Un arī citādi - Palīdzēšu, cik vien spēšu!!!

Minči ir labi baroti, jau paši visu ko prot un dara... raizes jaunajam saimniekam minimālas!!!

VISI GARSPALVAINIE-KUPLIE!


1 komentārs:

  1. Tādi mazi mīluļi, kaut nu atrastos labi cilvēki, kas viņus gribētu!

    AtbildētDzēst