ceturtdiena, 2013. gada 25. aprīlis

Divas kastes prieka

Ikviena rokdarbniece priecājas par jauniem materiāliem. Gan tādiem, kas ilgi pētīti veikala plauktā un visbeidzot iegādāti, gan iegūti citādos veidos, piemēram, atdoti kādi krājumi, kuri krājējam pašam dažādu iemeslu dēļ nav aktuāli.

Man jāsaka liels paldies Intai par šīm divām kastēm prieka!!!



No viņas jau vairākkārt esmu saņēmusi šādus pārsteigumus. Šoreiz milzīgā porcijā - tās nav saldējuma kastītes! Dažas bildes, jo izstāstīt to sajūtu nevar... :)

 Apdares lenta no Lentas -1990.gads
 Mežģīnes.
  Raibas kokvilnas.
 
Solīdi audumi.

 
 Pāris košumi.

Sintētisks ābolīšu audums no 11.07.1984.

 Dažādi zili-balti pumpainie.
 Dažādu krāsu pumpainie.


 Velveti.

 Kanvas gabals, uz kura sākta acs izšūšana. Maisiņš ar kvadrātiņos sagrieztiem, sanumurētiem auduma gabaliņiem tekstilmozaīkas darbam. Krietna čupiņa ar rāvējiem.
Audumi dažādi - gan materiāli, gan to vecums, gan daudzums.
Divi audumi vilina šūt kleitu, kāds cits saka priekšā, ka būtu glīti legingi meitenēm. Noteikti atradīsies pielietojums visiem!

5 komentāri:

  1. Ak, kas par bagātību! Un tie punktotie audumi - es ģībstu! Vai jau ir galvā plāns, ko no tā visa veidosi?

    AtbildētDzēst
  2. Ir, ir forša! Man joprojām prieks par guvumu... un nemiers pirkstos! :) Kaut jau strādāju pie Ziemassvētku laika mantām, kādā brīvā brīdī būs kas jāuzveido no jaunieguvuma - košai vasarai!!!

    AtbildētDzēst
  3. Pasakaini!

    Arī es ģībstu!
    Man top ļoti līdzīgs raksts! :)

    AtbildētDzēst