trešdiena, 2013. gada 30. janvāris

Pūces mugursoma

Pūču lietas turpinās.
Šoreiz pūces soma no internetā redzēta parauga - oriģinālā bilde ir šāda -



Internetā dažādās vietnēs šāda veida somas piedāvā daudzās košās krāsās (nospiežot uz bildes vai šeit, tās vietnē arī ir aplūkojami dažādi varianti) un tās maksā pat zem $ 10 gabalā! - lētāko atradu par $ 6,30.
Bet es ķēros pie darba pati un man pūces soma sanāca šāda -


Vai izdevās?
Man patīk, tomēr bija jāiegulda pietiekami daudz darba. Piemēram, daudz minūšu un materiāla patērēts krāsainajām "spalvām" - tās kopā ir 38, katra no tām ir no citādāka auduma. "Spalvu" dēļ soma nav smaga, tomēr nav arī viegla auduma taša.
Uz ielas šādu pūci noteikti pamanīs!!!

11 comments:

  1. Ieguldītais darbiņš noteikti ir tā vērts, jo pūcītes soma izskatās vnk kolosāli!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti jauka soma! Pamatīgs darbs un resursi ieguldīti pūces spalvu krāšņumā. :)

    AtbildētDzēst
  3. Wow, ļoti interesants risinājums un izpildījums! Soma uz ielas noteikti tiks pamanīta.

    AtbildētDzēst
  4. Visburvīgākā pūču soma kāda jebkad redzēta. :)

    AtbildētDzēst
  5. Kolosāla soma!!! Tiešām ir to vērts! Laimīgā īpašniece!

    AtbildētDzēst
  6. Oh, what a great Owl. I think you need a long time to do that, but its so great.
    Corina from germany

    AtbildētDzēst
  7. Fantastiski! Uzreiz sajūta, ka pavasaris ar savām košajām krāsām tuvojas!

    AtbildētDzēst
  8. Paldies visiem!
    Šoreiz mans darbs bija mēģinājums izveidot jau gatavu iepatikušos darbu - šī pūces somas ideja ir interesanta. Darbs izdevās un tas priecē. :)

    AtbildētDzēst
  9. Paldies Sintijai!
    Es esmu laimīgā somas īpašniece :)
    Tā bija super kolēģu super dāvana!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Lai pūcīte viegli lido - arī ar pilnu vēderu! :)

      Dzēst