trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Mazās dizaineres zīmē putniņu

Manas trīs meitas no savas dzīves sākuma līdz pat šodienai bijušas kopā ar mani visos rokdarbošanās procesos - sākot no diega pirkšanas, beidzot ar preces nogādāšanu veikalā.

Pa laikam piefiksēju arī viņu idejas - tīši vai nejauši radušās. Un arvien biežāk saņemu viņu ideju piedāvājumus un apstiprinu tos pārvērst reālās lietās. Manas mazās dizaineres!
Jau esmu stāstījusi par šādā un līdzīgā veidā tapušām lietām - sunīti un zirdziņu, kā arī kaklasaitēm.

Patreiz ļoti lepna ar savu jaunāko veikumu ir mana četrgadniece. Kādā zīmējumā viņai bija izdevies izteiksmīgs putniņš. Apskatījusi to, lūdzu uzzīmēt vēl pāris variantus. Pretī saņēmu vairākas skiču lapas un tapa spilvens - putns. Mans vismīļākais ir zilais putniņš - tieši tādu es to es ieraudzīju jau realizētu, pirmo reizi paskatoties meitas zīmējumā.

 
 Šāds ir ceļš no bērna zīmējuma līdz gatavam darbam:
- saņemu skiču lapu,
- izvēlos zīmējumu,
- pārkopēju,
- krāsoju un meklēju variantus, lai atrastu labāko formas un krāsu savienojumu,
- piegriežu audumus, veidoju un šuju,
- gatava lieta!
 
Turklāt, lai atbalstītu viņu darbošanos un uzteiktu meitas par šo centību, tiek veidots pašām savs logo. Tas, līdzās SiStro logo, tiks pievienots darbiem, kuri tapuši pēc viņu idejām, jo pavisam drīz sekos nākamās lietas.

Paldies, mazās!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru