trešdiena, 2012. gada 24. oktobris

Ķirbju izstāde 2012

Šodien devos uz ķirbju izstādi Latvijas Dabas muzejā. Izstāde ilgs līdz 04. novembrim.


Protams, ķirbji tika ne tikai apskatīti, bet arī noglaudīti un visādi citādi novērtēti.
Lai kā es jūsmotu par ķirbīšiem, šajā gadā manām garšas kārpiņām nešķita labs neviens no degustēšanai izliktajiem. Arī tie, kuri jau zināmi, nelikās baudāmi. Šis gads neesot bijis vēlīgs ķirbjiem - salīdzinoši maz saules un siltuma. Acīmredzot, tas krietni atspoguļojās arī garšā.
Neiztrūkstoša bija sēklu iegāde. No saraksta, kurā man bija atzīmēti 9 ķirbīši, izstādes gaitā nolēmu svītrot pāris šķirnes un to vietā paņemt citas.
Ceru, ka nākamā gadā ķirbju likstas mani nepiemeklēs un būs tiešām daudz garšīgu un interesantu ķirbju - arī tādu, kuri līdz šim mūsmājās vēl nav izmēģināti.


Lai pietiek saules gaismas un siltuma visiem pasaules ķirbīšiem, lai, savukārt, mēs varam priecāties un baudīt!

2 komentāri:

  1. Laikam vajadzētu apmeklēt! :)

    Man šogad no 7 veselīgiem ķirbju stādiņiem izauga... 2 aptuveni lielu ābolu lieluma ķirbji! :)))))

    AtbildētDzēst
  2. Es ar visu sauli un siltumu nevaru nevienu ķirbi sagaidīt:(:( Kas par daudz, tas arī laikam par skādi...

    AtbildētDzēst