sestdiena, 2012. gada 21. jūlijs

Vakarā saraku slieciņas...

Viendien mežā kādam projektam gāzu kokus (izklausās pēc mežstrādnieka :)), kad man piezvanīja Antra no Mūsu iztēle un lūdza glābt - vajagot makšķernieci sievieti makšķerēšanas sacensībām - kādam no dalībniekiem trūkstot partnera. Šādi piedāvājumi nenāk bieži, tāpēc jāizmanto. Mans vectēvs bija makšķernieks, esmu makšķernieka meita, makšķernieka sieva, makšķernieka māsa. Pati regulāri braucu līdzi uz dažādām zivju vietām, tāpēc ne tikai nebaidos no sliekas uzlikšanas uz āķa, bet arī zinu šo un to par copes noslēpumiem! :) 
Trešdien kopā ar tēvu devos uz sacensību vietu izmēģinājuma braucienā - noķēru dažas palielas karūsas
un arī kaķa vēderam cienīgus izmērus - kaķulis Tuklis turpat pie dīķa gardu muti paēda. Pa vidam dažādi darbi un sestdien jau gandrīz klāt.
Iepriekšējā vakarā saraku slieciņas, sagatavoju rīkus. Ļoti agrā sestdienas rītā cēlos, lai dotos uz sacensībām. Ne asakas!
Ķērās švaki, neskatoties uz to, ka man krastā bija veseli septiņi atbalstītāji un vēl daži īkšķus turēja mājās. Bija skaidrs - tas laika dēļ, jau no rīta bija sutīgs, vēlāk dienā rādīja 32 grādus ēnā un vakarā tas viss pārvērtās pamatīgā negaisā. Turklāt spīdēja gan mēness, gan saule vienlaikus, kas ir viena no pazīmēm sliktai copei.
 


 
 



Lai arī zivis lāgā nevarēja pievilināt ne ar slieku, ne citiem tārpiņiem, arī ne ar maizi un īpašo putru, Tuklis savu kaķa tiesu dabūja. Galu galā mūsu duets dabūja III vietu un man pat diploms tika! 


Šis bija pasākums, kas liek smaidīt - mājās esošie copmaņi var nekautrējoties lielīties ar dažādiem lieliem zivju lomiem, bet ne ar diplomu pie sienas! :D

5 komentāri:

  1. No sirds apsveicu ar tik jauku pasākumu! :) Un apbrīnoju- es no šī visa nesaprotu neko un slieku arī nemūžam nevarētu uz āķa uzdabūt :))))))

    AtbildētDzēst
  2. Es gan arī neko nesaprotu no makšķerēšanas, bet tava cope bijusi lieliska un galvenai jau , ka Tuklis dabūja savu tiesu, tad viss ir ok...

    AtbildētDzēst
  3. superīgi, kā man sagribējās atkal pacopēt :)))

    AtbildētDzēst
  4. Oi, paldies, Sintija, ka glābi situāciju:)))
    Jutu tev līdzi atvēlēto sacensību laiku, nu malacis, kas malacis, lai nu es tā mācētu makšķeri vicināt, un zināt ko likt uz āķa:)))
    Man kā galīgai makšķerēšanas nezinātājai nāca lūgums piedalīties sacensībās:)))atteikt nevaru un pateikt, ka iešu arī nevaru, nu tad zvans radiniecei,Sintijai, kas visu māk- un galarezultāts- Diploms kabatā!!!!:))))urā!!!

    AtbildētDzēst