pirmdiena, 2012. gada 16. aprīlis

Spuldzes otrā dzīve

 Reciklēšanas pasaulē vairākkārt esmu uzdūrusies tēmām par izdegušu spuldžu izmantošanu - visbiežāk tās esmu redzējusi pārveidotas par Ziemassvētku dekoru - kā eglīšu mantiņas, vainadziņos, košās, nedegošās virtenēs.

Man šķiet, ka šis ir visai ekskluzīvs reciklēšanas materiāls tā iegūšanas ziņā - mūsmājās noteikti! Kopš ievākšanās mājvietā, kurā patreiz dzīvoju, pirmo spuldzi mainīju pēc sešarpus kalpošanas gadiem. Nu jau pagājuši vairāk kā septiņi gadi, un patreiz ir nomainītas apmēram četras gaismas devējas. Nav daudz, tāpēc tās otrreizēja izmantošana pauž jo īpaši zaļu un videi draudzīgu attieksmi.















Iedvesmai 10 varianti spuldzes otrai dzīvei šajā lapā: http://www.apartmenttherapy.com/creative-reuse-10-ways-to-repu-120900
Un šeit, starp dažādiem spuldžu pielietojumiem, atrodamas man mīļākās spuldzītes - pingvīniņi - manurāt ideāla  forma tieši pingvīnam! :)

Šeit atrodama info kā kā sagatavot spuldzi jaukajām pārmaiņām.

1 komentārs:

  1. Man vislabāk pie sirds tās piekārtās lampiņas kā vāzītes ar puķītēm iekšā :) Ļoti jaukas pārvērtības, paldies, ka atgādināji! :)

    AtbildētDzēst