trešdiena, 2012. gada 1. februāris

Cepure - pūce

Cepuri - pūci noskatīju internetā - šajā http://www.spudandchloe.com/ lapā! Oriģinālā cepure ir adīta, es šuvu no flīsa.


Sākotnēji cepure bija domāta Emīlijai, kurai jau ir pūces izskata pidžamas kabata, bet arī mana meita iekāroja tādu pūčcepuri. Tad nu šuvu otru. Tomēr nobildēt īsti neizdevās - VIŅA VISU LAIKU ŠIVERĒJA!!! :b

3 komentāri:

  1. Es kaut ko līdzīgu pagājušajā nedēļā uzšuvu meitai, bija jāiet uz cepuru balli.
    Feinas tās pūču cepures, arī adītās.

    AtbildētDzēst
  2. Man pūces ir pamatīgi iepatikušās. Kādreiz tās mezgloju, tagad šuju dažādas pūčmantas. Nākamā lieta ir pūču krēsls. :)

    AtbildētDzēst
  3. Man vecaimammai pūces dikti patīk, un man arī ir iepatikušās. ļoti feinas tās seju izteiksmes sanāk.

    Gaidīšu tavu pūču krēslu, gribas redzēt:)

    AtbildētDzēst