trešdiena, 2012. gada 25. janvāris

Svārku tūre

Pirmais jaunais mēģinājums šajā gadā - vienkārša un citāda gultas veļa - lēnām ir uzsākusi savu ceļu un daži komplekti (prieks, ka tieši citādie) atraduši arī pirmos gulētājus. Šajā lauciņā vēl veicu tirgus izpēti.
Otra lieta, kuru esmu iecerējusi izmēģināt - svārki. Esmu izplānojusi svārku tūri. Plānotais gan atpaliek no grafika, jo ir kavēšanās ar izvēlēto audumu piegādi, tomēr daži svārciņi jau ir tapuši.
Ideja. Tā kā man ir trīs meitas, tad svārki mūsmājās ir daudz un kas zīmīgi - pārsvarā manis šūti, adīti, tamborēti. Bet tāds kā grūdiens pamēģināt ko piedāvāt citām - ārpus mājas esošām mazām brunču nēsātājām - nāk no šiem, kurus uzšuvu meitai no savas vecmammas kleitas! Šis krāsu salikums un modelis man vienkārši nelika mieru!

Tā kā man mājās ir modelītes 3-6 gadu vecumā, kā arī tas sakrīt ar pucēšanos dārziņa gaitām, kad drēbju reizēm, šķiet nevar būtpar daudz, orientēšos +/- pāris gadi šā vecuma robežās.
Viendien gan prātoju - kādus svārciņus velk meitenes ap gadiem 13? Ar skeletiņiem, pacifistu zīmēm...? :D Melnum-melnos un taisnus, ar daudzām kabatām? Sētā tāda vecuma meiteņu izčekošanai gandrīz nav, bet redzamās valkā džinsu bikses.
Pamatā veidošu vienkāršus modelīšus - tas vairāku iemeslu dēļ. Man svarīgs praktiskums, materiāla izmaksas un gala cena (šis, kā jūtams visapkārt, joprojām sāpīgs jautājums, bet tas liek meklēt risinājumus). Un, protams - nepārvērtēšu arī savas šūšanas/adīšanas/tamborēšanas spējas! :) Tāpat neizpaliek mana galvenā iezīme - daru, kā man patīk - kaut zili-zaļi-rozi-sarkani-melnus un ar dzeltenām pumpām! :D Negribu nevienu atdarināt, kopēt un negribētu pārlieku daudz caku un lieku detaļu.
Bet gribētu, lai ir meitenīgi, lai ērti sēdēt un lēkāt, lai mammai viegli izgludināt, lai nav daudz vienādu variantu, un svarīgi - lai kalpotu arī otrai un varbūt pat trešai valkatājai. Kā viss būs, to rādīs laiks un mūza!

Te nu ir pirmie svārciņi - tapuši no auduma Nine dots rozā varianta no http://www.henryglassfabrics.com/.


Izbaudām ziemu ar domu par zaļu pavasari košos brunčos! :)



5 komentāri:

  1. Aspveicu ar jauna žanra - svārku dizaina sadaļas uzsākšanu! Lai veicas! Ļoti glīši svārki - kā Tu pati jau saki, bez liekām cakām!

    AtbildētDzēst
  2. skaisti! Acīm tīkami! :)
    Vienā Tavā rakstā lasīju par audumu atgriezumiem, diez kur Tu tos iegādājies? Varbūt, ja ir iespējams, padalies ar informāciju uz epastu arnese@inbox.lv
    Paldies. :)

    AtbildētDzēst
  3. Paldies! :)
    Redzēs, kas no tā visa sanāks. Patreiz jau ir vairāki svārki un pagaidām pati esmu apmierināta ar lielāko daļu izpildījuma.
    Par atgriezumu izcelsmi pateikts pašā rakstiņā - tie ir gabaliņi, kas man paliek no lielajiem audumiem, kad esmu izgriezusi nepieciešamās pamata lietas. Zinu, ka Etsy.com ir vairāki tirgotāji, kas pārdod mazos atgriezumus.

    AtbildētDzēst
  4. Lūdzu pārējo svārku bildes studijā! Patiesībā mums būtu aktuāli tādi "vieglie" svārciņi jau tagad, jo bērns nomainīja bērnudārzu un jaunajā dārziņā ir ļooooooti karsti. mani visi iepirktie biezie ziemas svārki var stāvēt rāmi plauktiņā, tos tur neuzvilksi. (A)

    AtbildētDzēst