otrdiena, 2012. gada 3. janvāris

Kā ieraudzīt...? Meža Murma

Es bieži saņemu dažāda veida jautājumus, kuri sākas ar "...?"
Ja runājam par radošo darbošanos, viens no šāda veida jautājumiem ir - Kā tu spēj ieraudzīt? Lielākoties man jāatbild, ka es nezinu, jo tēli, idejas vienkārši atnāk. Jā, vienkārši - tomēr citiem nešķiet, ka tas ir tik viegli.
Esmu jau minējusi, ka manas rotaļlietas dažreiz rodas no auduma atgriezumiem - pēc piegrieztnes izgriežu gabaliņu, noņemu to un pārpalikumā ieraugu ko jaunu.
Šajā reizē parādīšu kā pie manis ieradās Meža Murma. Murma tāpēc, ka Murmulīte bija pirmais, kas ienāca prātā, apskatot jauno mantu, bet tas būtu pārāk vienkārši! :)
No raiba kokvilnas auduma izgrieztas eņģeļa bikses un peles ausis. Palicis krisis auduma, kurā atrodami divi tēli - to otru - plikpaurīti Eno, parādīšu nākamā reizē.

Vai redzat Meža Murmu?











Te viņa ir!














Kā ieraudzīt? Es taču tikko parādīju! :)

4 komentāri:

  1. vienkārši superīga Murma! Un kā jau visi tavi tēli - draudzīga!

    AtbildētDzēst
  2. kaut kas vienreizējs. šito murmu es pat girbētu sev :D

    AtbildētDzēst
  3. Murma izdevusies ārkārtīgi jauka :))! Tā vien gribas to paņemt rokās un tā kārtīgi samīļot :)!

    AtbildētDzēst