otrdiena, 2011. gada 27. decembris

Vēlēšanās Jaunajā gadā. Atrast mājas...

Gadu sākot, man bija divas vēlēšanās. Abas lielas un nopietnas. Viena no tām piepildījās, otrai ratos tika daži sprunguļi...
Nākamā gadā es šo otro vēlēšanos vēlos pateikt skaļi - atrast mājas!
Aprakstīt un ielikt kādos rāmjos m-ā-j-a-s ir sarežģīti, jo tā tiešām nav tikai telpa vai ēka dzīvošanai, un nekad jau nav tā, ka māja ir gatava... līdzīgi kā Rīga.
Jā, dažādu iemeslu dēļ meklēju mājas.
Pilsētā esmu nodzīvojusi jau vairāk kā 10 gadus un tam, kurš dzīvojis savā mājā, kuram bijis dārzs, zvēri un svaigs gaiss, ko pirms minūtes nav elpojis kāds cits, mani sapratīs... Man tā visa ļoti trūkst; un vēl vairāk tāpēc, ka ir bezgala daudz ideju it visā, kas saistās ar māju - tās apkārtnē un iekšienē un vēl jo vairāk - es gribētu saviem bērniem dot to prieku darboties ārā - savā pagalmā - ne tikai tad, kad mamma ir turpat līdzās!
Mani nenobiedēs tie, kuri teiks par nebeidzamu remontu, sniegu, kas rokams, par zāli, kas pļaujama, par jumtu un trubām, kas jālabo man pašai, par malku, kas skaldāma un tā bez gala - es to visu lieliski zinu un ar visiem šiem darbiem esmu saskārusies vecāku mājās.
Manas mājas noteikti nav tikai četras ārējas sienas, kas ir atsevišķas no kaimiņu mājvietām. Manas mājas nav arī pēdējos gados celtās ātrās, vieglās mājas. Manas mājas, šķiet, visdrīzāk jau kaut kur ir, tikai man tās jāatrod. Un manas tās kļūs tad, kad es tās sajutīšu, ne tikai ieraudzīšu.

Protams, man ir arī savi nosacījumi - svarīgākie: atrašanās līdz 10 -15 km ap Ķekavu; viensēta - bet zemi es nearšu, man būtu vajadzīga tikai vieta lielam dārzam :) - dārzeņiem, kokiem un puķēm. Māja noteikti var būt remontējama - tas pat ir būtisks nosacījums - lai es to pielāgotu savām vajadzībām un ieliktu savu radošo domu - es urbšu, kalšu, mūrēšu un rakšu - to es garantēju! Bet varbūt kādam māja kā reāla ēka vairs nav (dzīvošanai derīga)- ir palikusi tikai vieta - tajā gadiem neviens nav dzīvojis - piemēram, vecmāmiņas vai vecāku mājas, kur reizi gadā tiek nopļauta zāle, no kurām varbūt ir grūti šķirties, tomēr doma par dzīvošanu šajā vietā nav...
Tāpēc un ne tikai ... gribu, meklēju, pērku māju!
Ja kādam ir kas piedāvājams vai kāds ieteikums vai info, labprāt gaidīšu ziņu!

14 comments:

  1. Novēlu atrast to, ko meklē! :) No sirds!

    AtbildētDzēst
  2. tiešām no sirds vēlu atrast. un arī saprotu Tevi. arī esmu nodzīvojusi 26 gadus privātmajā ar dārzu un suni, bet tagad esmu dzīvoklī. un saprotu tiešām, kā gribas atpakaļ tai mājā. un malka, zāles pļaušana un sniega šķūrēšana, tajā visā ir pat sava veida kaifs :D

    AtbildētDzēst
  3. lai veicās piepildīt nākamgad šo vēlēšanos!!

    AtbildētDzēst
  4. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  5. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  6. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  7. Nu gan man iznāca- 4 x viens un tas pats komentārs:):)

    AtbildētDzēst
  8. Tava vēlēšanās noteikti piepildīsies..., kā arī tas, ka tu tur būsi ļoti, ļoti laba saimniece:)

    AtbildētDzēst
  9. Paldies, paldies, paldies!!! Es ceru, ka šajā reizē man izdosies!
    Arī manai nonogurstošajai mūzai pavērtos jauni plašumi.:D

    AtbildētDzēst
  10. Es arī no sirds novēlu, lai piepildās. Esmu 25 gadus dzīvojusi un uzaugusi galvaspilsētā un tagad kādus 4 gadus esmu tālu prom no turienes, savā mājā ar pagalmu un suni... Un te ir viss, ko tu pieminēji - malka, sniegs utt.. bet es negribu atgriezties pilsētā.

    AtbildētDzēst
  11. No visas sirds novēlu Tev atrast SAVAS mājās!Un tici,ja ko ļoti vēlamies -no visas sirds,tas noteikti piepildīsies.Un īstais atnāk īstajā laikā!

    AtbildētDzēst
  12. Labdien Sintija! Esmu Silvija.Jūs man zvanījāt sakarā ar mājām Baldones pag.-vecu guļbūvi.Pēc Jūsu uzrakstītā-es Jūs saprotu.Tā vai citādi-novēlu atrast Savas mājas.Tomēr ceru satikties.
    Interesanti!Tām mājām netieši ir sakars ar mākslu!Manam vīram gleznotājam tur dzīvoja vecāki,vēlāk tēva māsa

    AtbildētDzēst
  13. Paldies par vēlējumu!
    Jā, šo māju foto man uzreiz kaut kur *aizķērās*, es sajutu ko īpašu, tas patiesībā būtu tieši tas, ko meklēju! No praktiskās puses atrašanās vieta bija ārpus manām vēlmēm un es tur ieraudzīju milzu darbu, bet pāri visam bija tā neizskaidrojamā sajūta! Tā es dažas dienas nostaigāju ar domām par šo veco māju un tad nolēmu piezvanīt. :)

    AtbildētDzēst