pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

Pašu šūti legingi

Meitenes aizgājušas savās dārziņa gaitās un es esmu ķērusies pie viņu garderobes papildināšānas. Kā nekā - sievietes taču vienmēr labprāt pucējas un nekad nav ko vilkt mugurā! Šoreiz ķēros pie legingu šūšanas.

Kā pirmie, no tauriņu/puķu auduma, kas palicis pāri no kleitu šūšanas, tapa koši, mežģīņoti legingi. Tad, pērkot trikotāžu siltām bītlenēm, ieraudzīju nežēlīgi princesīgu :) rozā krāsas trikotāžas audumu ar baltām, sīkām pumpiņām. Arī no tā uzšuvu legingus - ar un bez mežģīnēm. Ir vēl pārītis šo bikšu no traki spīdīga auduma, bet tos tad citās bildēs - modeles arī piekūst! :)

Pēc dažām dienām veikalā intereses pēc pāris vietās aplūkoju meiteņu legingu cenu - tā grozās ap 6 latiem. Par rozā audumu samaksāju Ls 2,74, mežģīnes maksāja Ls 0,45 - no šiem materiāliem uzšuvu trīs legingus un vēl atlika gabals nelieliem svārciņiem. Vēl nepieciešama bija tikai gumija. Sanāk apmēram Ls 1.10 par vienām spīļbiksēm! Turklāt darba šeit nav daudz - sašūt divus auduma gabalus ir ļoti vienkārši un ātri!

Legingus velkam uzreiz, jo... kā mums gāja, kad gada sākumā uzšuvu smukās pērļu bikses lielajai meitai...! :D Tā kā bikses izveidoju netradicionālas gan piegriezumā, gan pievienoju pērlītes, pagrūti sanāca ar augšdaļas pieskaņošanu. Tā nu atliku bikses malā, līdz no tā paša auduma un pērļu kombinācijas ko piemērotu uzšūšu pati. Ha, ha! Līdz vasaras sākumam bikses vairs īsti nederēja, jo meita bija TĀ pastiepusies garumā, tad tapa visādas citas lietas un tā tas viss palika. Nu vairs nav jēgas pārveidot - gaidām nākamo vasaru un tad jau mazā māsa būs vajadzīgajā izmērā! :)

9 komentāri:

  1. Burvīgi. Man ļoti patīk cakas un rozā. Diez ko teiktu mani puikas, ja es viņiem ko tādu mēģinātu uzstīvēt kājās...

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti skaisti legingi! Mežģīnes tik jaukas! Mmm! :)

    AtbildētDzēst
  3. man patīk tie zilie tauriņu legingi :D ļoti skaisti :)
    p.s. nezinu kāpēc, te strādājot pie sava bloga atklājās ka no Tevis sekotājiem biju izmesta. bet riktīgi zinu ka biju pieteikusies :) tagad esmu atpakaļ :D

    AtbildētDzēst
  4. Cik feinas legingas!Man ļoti patīk,kā izskatās mazām dāmītēm visvisādas legingas!

    AtbildētDzēst
  5. Burvīgi romantiskas kājeles tajos rozā legingos ar rišiņām! Un zilie legingi arī glīši!

    Es atpazīstu to zilo audumu ar puķītēm un tauriņiem. Šķiet, ka man arī tāds skapī dzīvo:)

    AtbildētDzēst
  6. Paldies visām!
    Madara, laipni lūgta atpakaļ sekotājos! Izrādās, man ir arī "ārāsviedējs"! :D
    Bet brīnumi jau te, blogerī, palaikam notiek - es pati jau vairāk kā nedēļu nevaru parastā kārtībā ielogoties. Tā gan bija arī kādu laiku iepriekš, bet tad pēc kāda laika viss atkal pats no sevis nokārtojās!

    AtbildētDzēst
  7. Ļoti skaisti legingi! Īpaši ar taureņiem.

    Tehniskas dabas jautājums – vai Tu šuj trikotāžu ar “parasto” šujmašīnu/adatām/diegu?

    AtbildētDzēst
  8. āa tad es nav vienīgais kas netiek iekšā savā informācijas panelī? tad jau tā ir lielāka sērga nevis man vienai uzrādās kļūda :) ok zināšu :)

    AtbildētDzēst
  9. likiburtnica - galvenais, ka šai šujmašīnai ir elastīgais trikotāžas dūriens, kas lietojams kopā ar podziņu pēdiņas spēka (4 pakāpes) regulēšanai. Dūriens bija arī iepriekšējai šumašīnai, bet spiediena spēku uz audumu nevarēja regulēt, līdz ar to vīle, pastiepjot, plīsa. Tagad tā nav. Adatām gan atšķirību neredzu, ja tās ir jaunas, labi šuj gan parastās, gan trikotāžas noapaļotās.
    :)

    AtbildētDzēst