piektdiena, 2011. gada 1. aprīlis

Putniņi košam pavasarim

Esmu pievērsusies dažādu putniņu šūšanai. Ir šūti visādi zvēri un arī pa cālim vai gailim, tomēr p u t n s - ne.
Bet viņi neatnāca pie manis nejauši - man ir noslēpums! :) Kad no auduma izgriežam noteiktas detaļas, pāri paliek- nu kaut kas - līku-loču atgriezumi. Un es vienmēr tajos ieskatos, jo TUR IR KO REDZĒT!
Tā pie manis atnākušas vairākas lietas. Reizēm uztveru tikai domu, reizēm pārpalikumā ieraudzītajam ir kaut kas jāpieliek vai jānogriež, arī jāpalielina noteiktas vietas, bet - iznāk piegrieztne. Ieraudzīto uzreiz uzlieku uz papīra un apvelku, reizēm arī uzreiz piezīmēju variantus. Tad nu vienu dienu pārskatījumu savus "redzējumus" un mani uzrunāja tieši putnu firgūras.


Reālā veidā tapa divi mani putniņi: uz galda vai kur citur liekams putns - dekors. Apakšdaļā balastam un stabilam pamatam jāieliek plastmasas bumbiņas - man mazliet bija no kādas izjauktas rotaļlietas dibentiņa.









Un vēl tapa šāds karināms putnelis.


















Un, ja reiz sāku darboties ar putniem - tapa arī krāsaini balodīši - vismaz man tie tā izskatās - šie atrasti interneta plašumos un piegrieztne ir te. Šos uzšūt ir tiešām viegli - tikai 2 detaļas. Es gan uzšuvu arī actiņas - tās putniņus padara dzīvīgākus.
:)

7 komentāri:

  1. cik interesanti un mīlīgi. man tie baloži pirmais uzreiz likās ka papagaiļi :D it sevišķi tas zaļais līdzīgs.

    AtbildētDzēst
  2. Kāda izdoma! Super! Un paldies par linku ar piegrieztnīti:) Tas tādiem netrīsdimensionāli domājušiem dundukiem kā man lieti noderēs!

    AtbildētDzēst
  3. ļoti mīlīgi! Man gan tie pirmie vairāk izskatās pēc smalkas uzbūves ronīšiem:)

    AtbildētDzēst
  4. Jūūūras Lauvas ar Pavasari galvā:) Patīk, ka nav samudrīts/sarežīts! Bet tiem pēc piegrieznes šūtajiem putniem, kad piešuj divās vietās lentītes, tad viņi tiiik tiiik labi kokā piesienas un sēž.. uhh!

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti jauki putniņi!
    Tie pirmie man arī atgādina jūras lauvas, kuras cēli sasēdušas uz ledājiem. :c)
    Un par pēdējiem arī interesanti, kā šeit - i-neta vidē kursē idejas un piegrieztnes. Es arī šos putniņus pirms pāris nedēļām sašuvu, tikai piegrieztni gan uzgāju citā lapā. :c)

    AtbildētDzēst
  6. Putniņi-balodīši daudz dažādos variantos tiek piedāvāti etsy.com, tur arī pirmo reizi tos ieraudzīju. No manis taisītajiem daži aizlidojuši uz meitas b/d, daži tagad mājās zariņos satupuši.
    Bet pirmie, manis veidotie ronīši-jūraslauvas-putniņi - jā, asociācija tāda iespējama :) un tas jauki, ka redzat citādāk!

    AtbildētDzēst