otrdiena, 2011. gada 12. aprīlis

Nerakstās...

Nerakstās man...

Pavasaris ir atnācis - sniegs nokusis, visos stūros zied gan baltie, gan zilie sniegpulkstenīši. Kad izbrienamies līdz upītei pa dubļaino ceļu, tad, neskatoties uz sabristajiem zābakiem - gribas smaidīt! :)

Esmu zaķu šūšanas gūzmā, meitai uzadīju cepuri. Būtu jātiek līdz veikalam pēc 6 pogām, ko piešūt pāršūtai jakai, jo jaunajam modelim papildinājums prasās, bet rezerves pogu esmu izmantojusi kam citam.

Pārkrāmēju un pārskatīju savus rokdarbu materiālus - man ir TIK daudz dzijas! Pat man pašai šķiet, ka daudz, bet cik bija iepriekš - trīstik - kad aktīvi adīju bērniem sedziņas!!! Būtu jāķeras pie mazo lietu adīšanas/tamborēšanas - šis tas ir vajadzīgs - bet gan jau drīz - paliks siltāks, tad brīvdienās varēs darboties ārā. Pirmajā siltajā dienā adīju zeķi pie upes - vēl salst pirksti.

:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru