trešdiena, 2011. gada 23. marts

Pelēkā pļāpa

Tomēr sacepos... kaut galīgi laikam nevajadzētu...
Sacepos par to šā rīta e-pastu ar vienu vārdu - Nepateicīgā!
Vienīgais, ko iedomājos - ir savu noteikumu izgudrojums atteicībā uz ķēdes dāvaniņām, kuras man netīk - saņēmu Liebster blog, bet nolēmu nepārsūtīt tālāk "noteikumos" minētajam blogotāju skaitam, bet vienkārši paturu un priecājos.
Ja tas ir dēļ tā, tad, dārgais sūtītāj, - es neesmu maiga un pūkaina un nespiedzu pārdabīgā priekā par katru nieku. Un neesmu visiem izpatīkoša un man netīk, ka dodot, ko gaida pretī un uzstāda noteikumus. Es nekad nerunāju lieku un to, ko patiesībā nedomāju, neesmu rāmī liekama un nekad tāda nebūšu!
Šī ziņa noteikti dos pelēku nokrāsu maniem krāsainajiem bloga ripulīšiem, bet lai jau tiek!

7 komentāri:

  1. pievienojos Tavām domām! nevar visiem mēģināt kaut ko uztiept par katru varu un apvainoties par tādiem sīkumiem...

    AtbildētDzēst
  2. +
    Man arī netīk "ķēdes padarīšanas"

    AtbildētDzēst
  3. Es arī, Sintija, nepārsūtīju, tikai uzrakstīju rakstiņu, kurā sirsnīgi un no sirds pateicu paldies. Un punkts! :)

    AtbildētDzēst
  4. :D:D:D
    Ārprāts....Te arī kas tāds notiek!!!!
    /es ir beigts un gar zemi no smiekliem:D/

    Tev Sintij populāri runājot "cepums" par to, ka "pastāstīji"skaļi:DDD, oi es nevaru....kā bērnudārzā...

    AtbildētDzēst
  5. Šodien nav mana diena: to es secināju ne reizi vien visas dienas garumā - rīts bija tikai sākums!
    Re, sekotāju skaits pat sarucis! :D :D
    Cilvēki, nu ko jūs darāt?!

    AtbildētDzēst
  6. es arī ir šokā. bļāviens arī kaut kas tāds notiek? piekrītu Zkss - bērnudārzs.
    Nekas Sintij, tie labākie paliek ;) Un atbalstam ;)

    AtbildētDzēst
  7. tā jau vispār nemaz nav dāvana, bet riktīgs mārketings un sava bloga reklamēšana.
    tāpēc - atbalstu tavu viedokli :)

    AtbildētDzēst