piektdiena, 2011. gada 18. marts

18. marta mazlellītes un pavasara vēsmas


Šodien kārtīgi pastrādāju un re, ir jaunas mazlellītes!

Par un ap blogu... tikko pamanīju, ka man ir jau 60 sekotāju un kopējais bloga ciemiņu skaits jau ir pāri 30 000!!! Nemaz nezinu vai tas ir daudz vai maz... bet Pal-dies visiem, kuri ieskatās! :)

Jau trešo mēnesi rakstu otru blogu - par 365 dienām manā logā. Jau pilnus divus mēnešus esmu skatījusies logā un lieku vienu bildi ar to, kas tajā redzams. Nav sarežģīti, tomēr esmu nonākusi pie dažiem secinājumiem: ja vēlas rezēt pārmaiņas, tad jābildē viens un tas pats - pēc laika tas šķiet nedaudz garlaicīgi. No otras puses - pāris nedēļu ietvaros redzēt šīs pārmaiņas ir ļoti patīkami! Un nav jau tā, ka tikai jāsēž pie loga un jāgaida nākamā diena, lai noknipsētu nākošo kadru! Daudzreiz esmu bijusi kur citur - dažadās pilsētās, mežā, tirgū - un bildējusi esmu, tomēr kaut kā sanācis, ka, nonākot mājās, ielieku bildi ar skatu pagalmā. Vienu brīdi biju izstrādājusi sistēmu, kurā laikā bildi uzņemu, tomēr pēdējā laikā mans darbu/nedarbu grafiks ir pilnīgi citds un tā vienu dienu pat esmu aizmirsusi par šo svarīgo bildi!

Jā - pavasaris ietekmējis arī rakstīšanu - nelieku vairs tik daudz bilžu un arī pastāstiņu par padarīto, kaut darbiņi top. Kaut kā šobrīd aizskrien laiks vai neapmierina bildēšanas process - nav īstā gaisma (nu pēdējā laikā ir gana daudz saules, bet kur ir gaisma? un kadrējums? - es to neredzu!), aparātam batereja nosēdusies, darbi dodas prom vēl "silti" un tā tas viss paliek. Laikam arī nedaudz noplakusi trauksme rakstīt pēc iespējas biežāk - ir rakstīts vairāk kā gadu un mana folosofija ir tāda, ka cenšos pakārtot blogu dzīvei, nevis otrādi! :)

Saulīte jau ir tik augstu, ka pēcpusdienā/vakarā to vairs neaizsedz kaimiņu māja un tā spīd logā - labrāt skatos tajā un pasapņoju par laiku, kad vakaros atkal sēdēšu uz balkona un ar roku šujamos darbus gatavošu tur vai pie upes - ar vienu aci skatoties, kā meitenes darbojas ar tēti, akmeņiem un kociņiem! :)

Drīzumā ceru pastāstīt par kādas jakas pārtapšanu! Tagad skrienu!

2 komentāri:

  1. Man priekš Tevis kaut kas ir. ;)
    Ienāc ciemos - http://krustinlietas.blogspot.com/2011/03/virtualas-davaninas-mils-sveiciens-un.html

    AtbildētDzēst
  2. Sveika, ienāc pēc balviņas: http://lenyydarbojas.blogspot.com/2011/03/celojosa-balva.html

    AtbildētDzēst