otrdiena, 2011. gada 1. februāris

Mankena pamata veidošana

Man ir manekena pamats!

Šoreiz par pašgatavotā manekena pamata veidošanu - kā es ietinu modeli Aivu pelēkajā līmlentā, izgriezu no tās un aiztaisīju pārgriezto vīli. Bildes gan nav par visu veidošanas procesu - sākumā piemirsās, bet vēlāk - apstākļu spiestām, bija jādarbojas ātri! :)

Manekenam bija nepieciešams 50 m pelēkās celtniecības līmlentas, nedaudz pārtikas plēves, lai aptītu kaklu, krekls pēdējai lietošanai, šķēres un pacietīgs modelis :)
Ietīšana līmlentā prasīja apmēram 20 minūtes laika. Domāju, vajadzēja vairāk piestrādāt pie tā, lai līmējuma vietas būtu gludākas - secinu, ka jālīmē pa gabaliem, nevis tinot uz riņķi. Interneta resursos, kurus pirms tam izpētīju, arī bija dažādi - tiesa, arī tinums bija daļai gluds, daļai krokains. Bet - tā kā jau no sākuma zināju, ka mans manekens nebūs šāds pelēks, bet tiks apstrādāts un nelīdzenumi paliks apakšpusē, tad par to īpaši nesatraucos.
Pēc satīšanas sekoja pārgriešana uz muguras - šeit jādarbojas uzmanīgi, jo līmlenta ap ķermeni ir notīta cieši un ķibināties ar šķērēm dažreiz izsauc - Au! no medeļa puses! ;)
Kad ietīšana pabeigta, novilkām līmlentas ādu un muguru aizlīmēju. Tālāk manekens - jau pēc nelielas izmantošanas - apģērbu un safotografēju jaunos zvīņu lakatus, ceļoja pie manis, kur to piebāzu ar dažādiem atgriezumiem - dziju, sinteponu, kādām lupatiņām un plastmasas maisiņiem. Bet beidzās līmlenta - pietika tikai, lai aizlīmētu kakla daļu, vēl nepieciešams roku daļai un apakšai, varbūt vēl kādas krokas pielīdzināšanai. Tātad, 50 m lentas ir par maz, lai uztaisītu 38. izmēra manekenu!

Paldies modelei par darbiņu un pacietību! - kamēr mēs modelējām, viņas mazais bēbītis raudāja un nesaprata, kas notiek ar mammu!

Tagad ir jānopērk līmlenta, lai var aiztaisīt visu, kas aiztaisāms un tad jāsagaida kāds brīvāks brīdis, lai varētu to glīti apstrādāt!

5 komentāri:

  1. kolosāla ideja. es vienmēr biju domājusi kur lai rauju tādu kaut cik man līdzīgu manekenu. bet reku šeku ģeniālas idejas dzimst :))) nu super jauki izdevies. Būs nākotnē jāliek aiz auss un jāuzmestaro man ar ko līdzīgu. Ja nesanāks - nākšu pēc padoma :D

    AtbildētDzēst
  2. super jauki! paldies par dalīšanos!

    AtbildētDzēst
  3. Tagad tikai jāapstrādā, lai izskatās glīti un tad varēšu atrādīt to, kas galā sanācis. :)
    Šis laikam ir ātrākais,interesantākais un lētākais manekena iegūšanas veids - pagaidām mana manekena izmaksas ir Ls 2.74!!! - par līmlentu. Pārējie materiāli atrodami katrās mājās!

    AtbildētDzēst
  4. wow...sitaa ideja man arii patiik. tencinu par ideju!

    AtbildētDzēst