pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

Zaļās pērļu bikses

Ak, man tikko sanāca TIK smukas bikses!!!

Sākotnējā doma bija balonbikses. Meklējot piegrieztnes, uzdūros kādam jaukam blogam un atradu ko sev derīgu par balonbiksēm .

Es, protams, atrasto piegrieztni pārveidoju un man sanāca dievīgas zaļas pērļu bikses! Nu - vismaz pašai ļooooti patīk. Šodien devos pēc pogām jaciņai un pie reizes nopirku pāris audumus, lai paeksperimentētu ar balonbiksēm. Mans nosacījums bija košs audums, kas neburzās un ir krītošs - izvēlējos likru.
Biksēm man vajadzēja:
1 m likras, kas izmaksāja Ls 2,73,
6 pērles >Ls 1,26
2 koka bumbas (man jau bija, bet maksā apm. Ls 0,20)
gumija 0,5 m >Ls 0,05
Šoreiz bildēs nav redzams tas...tas... tas - kaut kas īpašais, kas viņās ir, bet nekas, dažreiz jau ir arī otrādi - kad pavisam vienkāršu darbiņu bildē var redzēt ļoti īpašu!

Gaidu, kad pārradīsies meita, lai varam sākt mērīt un piemeklēt augšdaļu! :)
Man ir vēl viens spožs likras gabals - jānostiprina ideja un ķeršos klāt!

2 komentāri:

  1. Nu super! Gribētos redzēt bildi ar nēsātāju! Un paldies par eye-candy tajā blogā!

    AtbildētDzēst
  2. Vakar iemēģinājām bikses - zināju, jau ka manai žagatiņai tās pērles pie biksēm būs ļoti vilinošas! Tomēr - mums jāmeklē kāda augšdaļa - mājās esošās nederēja. Visdrīzāk būs kas jāveido no tā paša auduma, citādi tiek nogalēta austrumnieciskā noskaņa! :)

    AtbildētDzēst