sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Zaļās lietas!

Tā kā uz laiku esmu paņēmusi brīvsoli no rotaļlietu piegādāšanas veikaliem (un beidzot esmu tikusi vaļā arī no plaušu karsoņa) - aktīvi cenšos paveikt lietas, kuras kādu laiku iecerētas, bet neīstenotas.

Ārpus šūšanas un adatām beidzot būs jāķeras pie... dakšām! Par tām jau minēju rudenī, bet atklāju šīs zaļās rotas pirms pāris gadiem - roku darbu lapā etsy.com.
Tagad esmu papētījusi šo lietu tuvāk un pētīšanas procesā atradusi kādu iedvesmojošu vietni.

Šajā shopping blog http://www.greatgreengoods.com atrodamas daudzas, daudzas interesantas idejas kā izmantot avīzes, spuldzes, korķus, un... un... un... un... lietas gan svētkiem, gan ikdienas lietošanai... tas ir jāizpēta!!! Atrodami arī darbu apraksti un daudzi darbiņi ir tiešām vienkārši un paveicami kopā ar bērniem - kas ir svarīgi - gan kopā būšanai, gan izglītošanai. :)

Šeit pat atradu arī kādas mani interesējošās dakšiņu rotas -
http://www.greatgreengoods.com/2009/06/17/recycled-silver-plated-fork-pendant-necklaces/
Šīs rotas un nieciņi sākotnēji man iepatikās vairāk izskata un idejas pēc, ne zaļuma, bet meklējot idejas par tām, esmu atklājusi vairākas citas lietas un tas radījis vēl vairāk prieka un apņemšanos jauniem darbiem!

Un vēl draudzīgai dzīvošanai - atcerējos kādu pavisam elementāru lietu - sauktu koka palete, kuru pasaulē cilvēki izmanto pat ekskluzīvu mēbeļu izgatavošanai!!! Iemetiet googles tantei vārdiņus wood pallet furniture! :) Tad paleti - savienojumā ar krāsu, stiklu, audumu un izdomu - var ieraudzīt pavisam citā gaismā! Brīnumu darbi!

2 komentāri:

  1. Paldies par blogu http://www.greatgreengoods.com! Jau iemetu aci - tur tiešām ir ko papētīt!

    AtbildētDzēst
  2. eh...tā ir arī mana sapņu darbu lapa, kurai īsti neatliek laika, bet pirmie mēģinājumi jau ir :)

    AtbildētDzēst