piektdiena, 2011. gada 14. janvāris

Uzmanību - Lapsa!


Kaut kas jauns flīsa mantu sadaļā - Lapsa!

4 komentāri:

  1. Jauka rudaste! Un sniegs tai piestāv - ir uz kā izcelties un krāšņai būt!:)

    AtbildētDzēst
  2. Kolosāla! Tu pati izdomā tās foršās
    piegriestnes?

    AtbildētDzēst
  3. Paldies!
    Par piegrieztnēm - jā, es pati gurdroju visas lelles, to drēbes un dzīvniekus!!!
    Viegli tas nāk tikai pa retam, brīžiem ir 3-5-7 priekšvarianti - bet esmu lepna par to, ka tās tiešām ir MANAS mantas, nevis tikai mans izpildījums.
    Joprojām man paliela mīkla ir dzīvnieciņi, kas stāv uz četrām kājām - nu tie, ar ķīlīti-vēderiņu, ne šādi ar pogu piešūtām kājām. Bet es pamazām "urbjos" - kad izurbšu, un varēšu uztaisīt sevis zīmētu tādu jebkādu kustoni, būšu superpriecīga! :)

    AtbildētDzēst