svētdiena, 2011. gada 30. janvāris

Mani leļļu meklējumi sākuma posmā


Esmu 70.-80. gadu plastmasas leļļu meklējumos.

Tas viss sākās te, kad es, pateicoties Laines rakstiņam, pastāstīju arī savu rotaļlietu stāstu.
Es nolēmu atkal doties meklējumos un tad no manas puses daudzi saņēma vēstules e-pastā un arī draugos. Pagaidām esmu ieguvusi 70 gadus!!! vecu lācīti un skanošo, neapgāžamo lellīti, kas dāvināta 1984. gadā. Šīs lietiņas atceļojušas no Liepājas puses. Paldies Antrai un paldies Valdai!
Bet - ak, cik daudz to cilvēku, kuri to visu ir izmetuši un daži vēl tikai nesen... pagājušajā vasarā, novembrī, gada beigās.

Par leļļu tēmu runājot - manā īpašumā pirms pāris gadiem, kopā ar milzumdaudz dažādām grāmatām, nonāca kāda 1971. gadā Vācijā izdota vēstures grāmata par leļļu vēsturi. Par to tad kādā reizē pastāstīšu atsevišķi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru