sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

Ķirbja spēks


:) Šodien man rakstīšanas trakums!

Tagad - par ķirbjiem. Atkal. Jau esmu rakstījusi par ķirbju talku te un ķirbju izstādi te.
Man te daži jau smejas, ka es esmu traki ar tiem aizrāvusies. Laikam jau tā ir. :)
Ķirbji mani saista ar savu būtību - tik saulaini un enerģijas pilni! Un katru reizi garāmejot gribas pieskarties - arī tagad - ne tikai rudenī, kad tikko ienesti mājā.
Un vēl es viņus pamazām notiesāju. Pamazām gan laikam maigi teikts, jo apēsti daudzi jo daudzi. Mazā meita man ir labs palīgs šajā jautājumā!
Esmu pārliecinājusies par ķirbja spēku - man vairs nav tā baisā skaņa ceļos. Līdz šim gudras un ilgstoši dzeramas kapsuliņas nelīdzēja.
Tad es šoruden nolēmu nopietni padzert ķirbju sulu - jo tieši svaigā veidā tas labums kauliem, skrimšļiem un visiem citiem, ko satur ķirbis, nonākot tur, kur nepieciešams. Tā jau no rudens gandrīz katru dienu dzeru svaigi spiestas sulas. Šobrīd pamatā dzeru burkānu ar ķirbi vai otrādi, bet rudens sākumā klāt bija arī āboli no sava dārza un dzērvenes.
Un es neesmu slinka, lai katru reizi mazgātu mazajiem krikumiņiem aplipušo spiedi! :) Man tas kļuvis par patīkamu rituālu!
Paldies ķirbītim!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru