svētdiena, 2011. gada 16. janvāris

Jauns emuārs - 365 dienas manā logā!

Šodien uzsāku jaunu emuāru - 365 dienas manā logā!

Šajā gadā sanācis tā, ka es aktīvi mainu visu sev apkārt - pagājušas vien divas nedēļas kopš gada sākuma, bet tik daudz kas noticis - it visās jomās!

Jaunā ideja nākusi kādas citas vietā, kas būtu saistīta tikai un vienīgi ap manu darbošanos ar rokdarbiem. Bet - viss mainās! Un, ja izjūk viena ideja, vietā noteikti ir jāliek kas cits!

Šī, mana loga, doma man radusies pirms pieciem gadiem, kad, ģimenē, ienākot meitai, es ik dienas logā vēroju dabā notiekošo. Cik ātri viss mainījās, īpaši pavasarī! Šobrīd gan tāda vieda blogi nav nekas jauns blogotāju vidū un nu arī es tiem pievienošu savu.

Es, kā vērotāja, veselas 365 dienas mēģināšu iemūžināt skatu, ko redzu savā logā!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru