svētdiena, 2011. gada 30. janvāris

Dakšu rotu ēra ir sākusies! :)


Mūsu ģimenē ir sākusies dakšu rotu ēra!
Pie mammas izmēģināju kas un kā un sapratu, ka ir tikai jādarbojas! Mana pirmā rota ir paaaavisam necila, jo es aizmirsu paņemt līdzi vairākas veidošanai nepieciešamas lietas, bet process ir aizgājis! Mamma man konfiscēja līdzpaņemtos kabašonus un tikko saņēmu zvanu, ka tētis šovakar ir uztaisījis trīs rotas! :D Man tika pasūtīti kabašoni un citas smuklietas un palīgmateriāli, ar ko veidot un rotāt nākamos locījumus - kulonus, sprādzes un brošas!



Teoriju par dakšu locīšanu atradu šajā blogā.
Bet praktiski ar šo procesu mēs iepazināmies tā: es sasildīju dakšu uz gāzes plīts, tad atdzesēju, noplacināju ar gumijas āmuru - tāds tagad ir atceļojis arī uz manu māju!
Tad seko posms, kas mums tā kā izpalika - dakša jānopulē spīdīga, bet nebija ar ko - tam der supersmalks smilšpapīrs, kuru tagad, kad esmu jau prom, tētis ir sadabūjis!. Mēģinājām tīrīt ar asu sūkli, arī ar tīrīšanas līdzekli metālam - neder.
Bet tas netraucēja iepazīt procesu! - palocījām dakšas zarus mazliet es, mazliet tētis - nebiju pārsteigta, ka viņš vienā paņēmienā uztaisīja smuku līkumu, jo šādas lietas viņam padodas ļoti labi - ir taisījis visādus nieciņus! Smalkās knaiblītes, lai ērti izlocīt dakšas zarus, biju aizmirsusi. Labi, ka tētim bija savas.
Izlocītajai dakšiņai nogriezām kātu, tika novīlēta griezuma vieta, lai nav asa.
Tad ņēmu vienu no līdzpaņemtajiem kabašoniem un pieviņķelēju ar zaļo floristikas drātiņu, jo metāla, kas der rotām - atstāta mājās. No tikko uzdāvināta bērnu krellīšu komplekta piestiprināju superplastmasīgu pērlīti, jo arī pērlītes aizmirsu mājās!!! Kur bija manas domas, krāmējot mantas?
Pirmais mēģinājums dakšu rotu veidošanā bija veikts un varējām izdarīt secinājumus, minējumus un iespājamos risinājumus turpmākā procesā.

Šī būs mana nākamā nopietnā aizraušanās - turklāt jau no pirmā soļa šajā procesā man ir vairāki līdzgaitnieki! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru