trešdiena, 2010. gada 15. decembris

Polskiego wesela! Poļu kāzas!


Prieks, ka viens no pēdējiem šā gada darbiem ir tieši šāds - gaišs, skaists, pilns cerību, prieka, laimes!
Pāris reizes esmu atteikusies no iespējas izveidot jauno pāri leļļu izskatā, jo man šis notikums - kāzas - šķiet ļoti īpašs un svarīgs, un tāpēc arī nedaudz mulsinošs. Tomēr šoreiz sanāca tā, ka piekritu. :)
Un poļu kāzas tāpēc, ka šis ir poļu pārītis un ceļos uz Poliju.



Lai skaists kopā ejamais dzīves ceļš!


P.S. ceru, ka mans poļu Polskiego wesela ir uzrakstīts pareizi! :)

3 komentāri:

  1. Wow! Tik feini abi divi! Amizants pārītis! :)

    AtbildētDzēst
  2. Super!
    Forša dāvana, man šķiet! Sevišķi, ja līdzinās īstajai līgavai un līgavainim! Un tad var bērni spēlēties un mamma ar tēti jau ir rotaļu klāstā! :D:D:D:D

    AtbildētDzēst
  3. Dāvanu pasūtīja līgavas brālis, kurš atrodas Anglijā. Bija daži norādījumi - par matiem, kleitu, uzvalciņu, ne-plīvuru. :)
    Man ļoti patika rezultātu fotografēt - pirms tam kaltējām rožu lapiņas, stutējām kastes un audumus fonam, pārbīdījām pusi virtuves - jo dienasgaisma tagad švaka - virtuves pusē vislabākā gaisma!
    Tā tapa jaukais pārītis un viņu kāzu foto! :D

    AtbildētDzēst