pirmdiena, 2010. gada 13. decembris

Pepiju pulciņš

Mazliet atkal pašķiroju savus bilžu krājumus. Šoreiz esmu apkopojusi vairākas lelles Pepijas - ar košām pumpainām un svītrainām zeķēm, arī getrās un rudām bizītēm!


Bet vispār - mani pēcklepus prieki turpinās... jau kuro nedēļu... Kā man tā pamatīgi sanāca saslimt, pati īsti nesaprotu... plaušu karsonis... TIK sen nebiju slimojusi ar šīm rudenīgi-ziemīgajām slimībām! Bet priecājos, ka varu darboties mājās. Tfu, tfu, tfu!
Atceros, ka bērnībā 3 nedēļas slimnīca ziemas periodā bija mana norma!
Un tad jau maza būdama, apkrāvusies ar dziju, darbojos gultiņā un tantes "baidīju"! :D Un mājās braucu jaunā džemperī, zeķēs, ar tamborētu kvadrātiņu maisiņu vai kā tā. :)
Es jau arī tagad nevaru absolūti mierīgi nogulēt, nosēdēt - kaut ko pa mazumam darbojos! Šis laiks pirms svētkiem parasti ir pilns darbu - visur atrodama kāda rotājama lieta, jāuzmeistro kāda dāvaniņa - tās taču nekad nav par daudz! :)
Un tā svētku sajūta jau tepat gaisā ir - rada tādu kā satraukumu un gaidas! Meitiņas cauru dienu skaita dzejolīšus un dzied dziesmiņas - tas palīdz svētkiem nākt! Es šogad ļoti gaidu vecīti - ar veselības maisiņu!

Lai izdevusies nedēļa!

2 komentāri:

  1. No sirds novēlu labu veselību! Tiešām! :)

    Bet par to, ka plaušu karsonis ir ziemīgi rudenīga slimība... nu nezinu, nezinu, mēs ar mazāko bērnu abi izslimojām plaušu karsoni šogad jūnijā un jūlijā, bet tāpat kā Tev rokdarbi bērnībā, tā man labā ''blakne'' slimošanai bija, ka sāku rakstīt blogu, jo neko citu nespēju darīt :DDD. Nav ļaunuma bez labuma, vai ne? Veseļojies!

    AtbildētDzēst
  2. Nu tā arī gadās slimot - es pati esmu jūlijā gulējusi ar to pašu karsoni! Bet vairāk jau ziemai šie prieki piederas... :)

    AtbildētDzēst