otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Mana jaunā draudzene Ženija :)


Man taču ir jauna draudzene!
Pēc lieliem kašķiem - īpaši pēdējā laikā, ar iepriekšējo draudzeni esam pašķīrušās. Tad nu dzimšanas dienas dāvanā saņēmu Ženiju :) - īstajā vārdā JANOME Sewist 525S.
Jā, man ir jauna šujmašīna! Beidzot es varēšu darboties pēc saviem ieskatiem un ātruma, nevis kā izdomāja mana iepriekšējā - Brother šujmašīna - pinās, rāva, plēsa, ieturēja pauzes un ko tik vēl ne - pat meistars nelīdzēja!
Patreiz vēl neesmu izmēģinājusi visas iespējas, jo manas slimošanas dēļ jādzīvojas bez aktīvas darbošanās, bet tās lietas, kuras iemēģināju, patīk.
Izvēlējos šo modeli, jo pārsvarā darbojos ar kokvilnu - plānāku vai biezāku. Trikotāžu šuju reti, tāpēc manām patreizējām vajadzībām pietiks ar šīs mašīnas iespējām.
Ženija, ceru uz ilgu draudzību ar Tevi! :)

4 komentāri:

  1. Apsveicu ar jauno draudzenīti! Lai jums milzum daudz jauku,radošu mirkļu kopā! :)

    AtbildētDzēst
  2. Uh! Apsveikumi milzīgākie no manas puses! Mana draudzene gan kalpo godam un izpilda visas trakākās idejas... Tik džinsus un paklājus īsti nešuj :D:D:D

    Es atkal ceru uz Salavectēva maisu - ja nu tur kāds overlociņš ieslēpies?... :D

    AtbildētDzēst
  3. :) Paldies par apsveikumiem!
    Un Lainei vēlu jo dāsnu vecīti! :)

    AtbildētDzēst
  4. Nezinu, bet man laikam kaut kas ar burtiem nobrucis ekrānam, daži burti tavā teksta rādās taisnstūrīšformā:) Bet par Ženiju sapratu, un no sirds sveicu:) Lai jauka un radoša kopdzīve jums abām!!!

    AtbildētDzēst